נינו אבסדזה: "פוטין רואה את ה'מבצע' הזה כאינטרס רוסי"

    מהדורת הבוקר No Comments on נינו אבסדזה: "פוטין רואה את ה'מבצע' הזה כאינטרס רוסי"

    ח"כ לשעבר נינו אבסדזה בשיחה עם 'קול חי': "פוטין לא אוהב את הסנקציות, הוא מבין שההשלכות הן כבר קשות והן יהיו יותר, אבל הוא רואה את המבצע הזה כאינטרס של רוסיה"

    צילום: אתר הקרמלין
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ לשעבר נינו אבסדזה, פרשנית לענייני רוסיה שוחחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר: "הגיע יום שהקומיקאי הצעיר ומלא המוטיבציה נלחם נגד איש ק.ג.ב מבוגר עם ניסיון פוליטי עשיר ובסופו של דבר הם נפגשים בשדה הקרב. זה דבר הזוי למי שגדל בברית המועצות. היה קשה להאמין שרוסיה תלחם נגד אוקראינה".

    היא נשאלה האם לדעתה פוטין מרוצה מהמצב: "אי אפשר לדעת מה המצב הנפשי של פוטין, אבל לפי מה שהוא אומר הכל הולך כמתוכנן. פוטין לא קורא לזה מלחמה, אלא מבצע".

    ביחס לסקנציות, אמרה אבסדזה: "הוא לא אוהב את זה, הוא מבין שההשלכות הן כבר קשות והן יהיו יותר, אבל הוא רואה את המבצע הזה כאינטרס של רוסיה. מה שקנדי רצה מקובה בזמן משבר הקריביים – רוצה עכשיו פוטין מאוקראינה, כמו שקנדי לא רצה טילים סובייטים מתחת לאף של אמריקה, פוטין לא רוצה טילים באוקראינה".

    לדבריה "פוטין ידע שאף חייל אמריקאי לא יבוא להלחם בשביל האוקראינים, אבל שיהיו סנקציות אמריקניות – במיוחד בתקופה של ביידן, אבל בסופו של דבר תמיד בבחירה בין השגשוג הכלכלי לבין ההתפתחות המדינית – רוסיה תמיד שמה את הפוליטיקה מעל".

    "אני חשבתי שהמלחמה לא תהיה בסופו של דבר. ההיגיון אמר שיהיה משחק שרירים, הפגנת כוח שבסופו של דבר כתוצאה מזה יגיעו לאיזו מסקנה", הוסיפה אבסדזה.



    0 תגובות